úterý 13. května 2014

Naken kvinne uten klær søker knulle på nett

Jeg elsker anal knulling

Har søkt meg hit pga min store nysgjerrighet på å utforske. Sånn rett på sak, så søker jeg likesinnede - kåte og smågale individer (mann/menn og par) for å kunne dele noen deilige sexfantasier med - kanskje vi kan ha det litt gøy og gjøre noe ut av dem sammen? Jeg er i utgangspunktet åpen for det meste :-)
Flere bilder med min rumpe på uforpliktende kontaktannose www.uforpliktendedating.com/members/530028495/

...vet jeg at jeg både tør og vil!
Vet akkkuat hva jeg ønsker meg jeg,og hvordan...
En mann (eller to..),gjerne under 40.Spreke,høflige,blide og sexy ,det er vi alle sammen!

gratis knulling med kåte norske kvinner på uforpliktende dating

Jeg har ingen fast "fil" jeg holder til i,grenser er mellom land og ikke i mitt hode.
Er åpen,naturlig,usjenert og elsker tenningen som oppstår når man sammen finner på noe man ikke visste man likte en gang. kontaktannonse

Om du vil høre fra meg,ikke spør om jeg vil se bildet ditt, send det med om du ikke har i profilen, nøling er usexy, og jeg vil selvfølgelig se hva slags mann det er som vil bli kjent.

Norske nakne kvinner elsker sex på nett

Jeg blir glad hvis du klarer unngå bli banal eller vulgær, det er så turn-off!

Jeg liker menn som byr på seg selv og har selvinnsikt,og viser klart hvordan han har det.
Og beklager overfladisk holdning ang. utseende,jeg klarer ikke opparbeide nødvendig tenning om du er tykk og i dårlig form,eller om du er veldig høy og tynn.

Žádné komentáře:

Okomentovat